08 juni 2011

Snabbis

Jag är galet trött efter att ha tränat i 34 graders hetta, ränt runt på ärenden med tre barn, lagt in säljannonser och mejl-/sms-svarat på allt möjligt från både trevliga och halvknäppa (i mitt tycke) personer (en del verkar enbart sällskapssjuka och messar alla möjliga frågor utan att komma till kärnan sas, kan berätta lite mer sen). Jag har haft garage sale i helgen hos en annan svensk familj och jag plockar och packar och rensar...
Försöker även hinna rusta upp en sekretär samt en bänk och tänka på allt som vi måste hinna pricka av innan vi flyttar.
Idag räckte inte orken till att tänka på mat utan det blev hämtmat både till lunch och middag...
Jag har så mycket jag vill skriva om men jag orkar inte just nu, måste sova lite. Ville bara höra av mig en snabbis i rekordhettan och tala om att jag är här i flyttkaoset. Det är kul men lite rushigt sas.
Ja, vi hörs väl snart igen, hoppas jag! :)

4 kommentarer:

BQ sa...

Hej! Vill bara säga att jag förstår din situation. Vi har haft +30C idag. Det blir lika varmt ett par dagar till. Mysigt om man inte behöver göra för ansträngande saker. Hämtmat är väl det normala i USA. Jag skulle aldrig ha tvekat! Vet du vilken dag containern packas? KRAM!

mammaxtre sa...

Oj så du sliter i värmen.

Sköt om dig

Linda sa...

Idag fick jag västen från Anthro! Superduper!!!! Precis som jag ville!

provar ringa i helgen.

Linda

Camilla sa...

Träna i den hettan verkar inte helt logiskt:)
Förösk att fokuusera nu.
Även om du inte fortsätter blogga när ni flyttar hem så hoppas jag att du hör av dig:)
Kram