22 oktober 2010

Julfeeling

Vissa dagar hinner jag inte ens peta på min dator och igår var en sån dag. Då hade jag fullt upp med en massa andra saker och bland annat så åkte jag till Walmart, där de piggade upp sina kunder med stämningsfull julmusik i Halloweentider.
Kanske var det det som omedvetet gav mig pepparkaksfeeling eftersom ett paket med Anna's Ginger Thins hamnade i kundvagnen; yummy!
Framåt kvällen fick vi ett trevligt svenskbesök som hade med sig några andra svenska godsaker, mmm... Tack för det!

Vill man få mer jul kan man åka till Menard's som återigen öppnat upp sin Enchanted Forest. Jag var där med tjejerna härom dagen och för mig kändes det väl sådär att vara omgiven av alla julljus och glittrande, snurrande julgranar i oktober, men Alba och Gabi stortrivdes förstås och lät sig hänföras av blinget...

Nu ska jag lägga mig, har näst intill paltkoma efter en rejäl middag på Texas Roadhouse tillsammans med en granne (vi hade en "Ladies Night Out"). Zzzleep Tight!

3 kommentarer:

mammaxtre sa...

Mindre än två månadre kvar då måste man börja tänka jul. Åtminstone om man vill slippa julstressen, och det vill man ju :-)

Ha det bäst!

Nena in da USandA sa...

Mammaxtre: Så sant, kör man på nu så borde man väl vara totalt avspänd när det väl gäller! Ha det gott :)

Anonym sa...

Har ni tåg i USA? /Kurre