22 januari 2010

Hemmakväll... :(

Ikväll får jag, lite ofrivilligt kanske, möjlighet att skriva några rader...
Jag hade ju egentligen bokat in mig på en "Ladies Night Out" på stan, som initierats av ett gäng här i vårt bostadsområde. Hade varit sååå kul men jag kom på det för sent nu ikväll när jag stod och stekte pannkakor till morgondagens lunchboxar och då råkade snegla i min agenda... Men, det går väl fler tåg.

Nu går sömntåget strax och jag kanske drömmer lite om Aruba; har precis kollat igenom alla bilder vi tog... Ska skriva mer om det snart, men tills dess:
en solnedgång från vår stora, härliga takterass och ett litet divi-divi-träd från stranden...
Sweet dreams!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Ja, visst ja, du har ju varit till Aruba,,, Hoppa få se några sköna bilder framöver.. Du är kanske fortfarande i tillståndet "njut av Aruba",, så det är svårt att komma tillbaka till verkligheten..

Pannkakaor,, låter gott! Synd att du missade Ladies Night.. Ha en bra kväll!

Nena in da USandA sa...

Katarina: Haha, nä det tillståndet av att njuta efteråt kom jag abrupt ur redan under den jobbiga resan tillbaka... Men det är mysigt att kolla på bilder och tänka tillbaka på hur varmt och avkopplande det var så visst saknar jag det lite. Får se fram emot den varma våren och sommaren här istället.
Ha det!

m family goes västerut sa...

Klart vi ska fira oss samtidigt. Aruba?? Kram!