Gott Nytt Ar fran ett kallt men festligt New York!
Nu ska vi strax ata nyarsmiddag och sen till Times Square och fira lite. Vi hors igen nasta ar!
Happy New Year!!!
You Can’t Expect Those Who Can’t Read A Room To Read A Sign
6 timmar sedan


2 kommentarer:
HAPPY NEW YEAR 2010!! Just nu flyger ni tillbaka till Indiana...och vi har haft en fin, vit, mysig och lagom kall Nyårsdag.
Året har börjat bra! Väntar med spänning på fortsättningen. Det måste bli bättre än föregående år då mina enda ljusglimtar var mötena med er och TRE-klövern. Samt din Blogg.
God fortsättning!
Jag väntar med spänning på rapporten om NY resan samt korten från Aaaaruba förstås:)
Skicka en kommentar