20 april 2011

Drömkudde

Här sitter jag i natten och håller ett halvt öga på vädret som är utlovat att bli ganska hårt i natt. Jag hoppas att vi slipper tornadovarning och får ligga i våra sängar hela natten. Natten som gick bjöd på några kraftiga åsksmällar och en liten gråtande Gabi kom och kröp ner bredvid mig med händerna för öronen, men i natt verkar det bli lite värre så jag har bäddat åt mig i tjejernas rum. Bl.a. har jag lagt dit mitt senaste shoppingfynd - en Tempurkudde för "sidsovare" (25 dollar ist.f. ordinarie 100) och man sover grymt bra med den (vilket jag inte gjorde med den "vanliga" Tempurkudden).
Oj, vad trött jag blev av att tänka på den... så jag tror att jag går upp o drömmer lite nu och håller en tumme för att vi inte blir väckta.
Godnatt från Columbus!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Jag håller med dig, Tempur kuddarna är så bra!Sov gott!

BQ sa...

Har i åratal sovit på Tempur - både kudde och madrass. Nu även sidentäcke. Underbart!
Hoppas er natt blev SÖMNGOD. Stackars lilla Gabi...

mammaxtre sa...

Hoppas innerligt att ni slapp Tornadon. Glad påsk

Nena in da USandA sa...

Tack alla, glad fortsättning på påsken! :)