23 mars 2012

Vårsol och Mommy Friday!

Vi har värsta underbara vårvädret idag, det kunde jag inte vänta mig när snön vräkte ner härom dagen när det var vårdagjämning!

I USA hade jag "Mommy Mondays" med Elias, då bara han fick vara ledig och ha mamma alldeles för sig själv. Han har varit ledsen över att det är slut med dem här i Sverige så jag har börjat ta ut mammaledighet varannan fredag då han och Gabi får vara hemma och mysa. Riktigt härligt för oss alla tre!
Nu ska vi strax gå ut och leta vårtecken - ha en underbar dag!

3 kommentarer:

BQ sa...

Vilka vårtecken hittade ni?
Jag såg att tulpanerna vid väggen är långt på väg trots att snödrivan framför är en halv meter is ännu.
Uppe i G-s var det full vinter med djup snö överallt - men talgoxen vårkvittrade ute i skogen.
Så visst är våren på väg även här uppe. Det går bara så mycket fortare då det smäller till på riktigt!
Hoppas Mummyday fredag var riktigt mysig för er alla tre.

Linda sa...

You are back! Lovely! See you soon. Linda

Katarina sa...

Njut av den svenska våren!