23 juni 2010

Shoppare med fullt upp!

Sommarlov och full rulle hela dagarna (och mestadels även på kvällarna också...)!
Det är något på g hela tiden; vi gör utflykter till andra orter i närheten, poolar och pysslar (jag scrappar på Mastodontprojektet...) och denna vecka går barnen på simskola. Om vädret är ok när T kommer hem från jobbet bokar jag gärna in en dejt med Madde (min racer alltså).
Mellan varven försöker jag även hinna med att handla och kolla lite i affärer, vilket jag brukar finna nöje i emellanåt under terminerna, men nu med den skillnaden att jag har tre små följeslagare som hjälper till...
Vilken tur att vi bor i shoppingens förlovade land där de tar oss shoppers på allvar, tom trafikskyltar har de - me like! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tufft schema:-). Hoppas ni lyckas komma hem en sväng i sommar o att vi kan ses. Det var ett tag sedan nu! Tiden flyger iväg. Men nu är sommaren här, underbart. Kram, kram f My

mammaxtre sa...

Vilken rolig trafikskylt :-)

Nena in da USandA sa...

My: Hej, vad kul att höra ifrån dig! Vi håller på med biljettbokning hem men har inte fått det klart ännu, hör av oss när vi vet när vi kommer. Ha det gott och njut av midsommaren!! Kram!

mammaxtre: Ja, visst är den härlig! :)