31 december 2010

Happy New Year from New York!

För exakt ett år sen var jag och T på besök i NYC utan barn och nu är vi här igen på nyårsaton... Kändes roligare då för nu längtar vi hem! Vi är ganska trötta på att bo på hotell, äta på restaurang med barn (det har gått förhållandevis bra; de sköter sig ganska bra men har ju inte så mycket tålamod att sitta still...) och packa om våra väskor. Trötta på de få kläder vi har för det här klimatet - mao, det ska bli himla skönt att åka hem ikväll! Och det räknar vi med att göra denna gång så nästa gång jag hör av mig borde vi vara hemma i Columbus, IN - förhoppningsvis! :)
Gott Nytt År!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Gott nytt år!
Hoppas nu att ni kommer hem.
Jag gissar att kryssningen var abfab & att ni kunde koppla av allihopa.

Kram

BQ sa...

GOTT NYTT 2011! Såg när planet just landat så kanske är ni nu hemma i Columbus...Välkommen hem! Vad barnen ska bli glada! Och julklapparna finns ju kvar dessutom...Lätt snöfall och bara några minusgrader här.

mammaxtre sa...

Trevlig hemresa önskar jag er. Vad härligt ändå att fira nyår i NY. det skulle jag inte haft något emot att göra. Matfrågan när man är ute och reser med barn är oftast svår tycker jag.

God fortsättning på 2011 önskar jag dig.

Katarina sa...

Ni är kankse redan hemma nu? hoppas det gått bra, till slut!

God fortsättning!