22 september 2009

Auktionsfynd

Det har varit en "Silent auction" på Newcomers Club här i stan; man fick gå runt bland alla saker och tjänster som medlemmarna skänkt till klubben och skriva sitt bud på en lista för resp. produkt man var intresserad av. Mina tre svenska bröd gav klubben ca 8-10 dollar var i kassan! Helt otroligt, hoppas bara att de gick att äta...

Själv lyckades jag lägga sista budet på Starbucks jubileumskaffebönor med matchande mugg - härligt!
Men det jag uppskattar mest är nog kapen jag gjorde på en hårklippning med färg samt ett tremånaders medlemsskap på den lokala fitnessklubben - som dessutom har barnpassning!!! Nu finns inga godtagbara undanflykter längre...
Förutom att man har suttit uppe för länge vid datorn och inte orkar, kanske... Good Night!

2 kommentarer:

Camilla sa...

De blev ju en riktigt bra auktion for dig:)
Jag maste saga att jag bara varit pa en konstauktion (nar jag jobbade pa ett kryssningsfartyg), men syrran har gjort en del sma fynd.
Ha det gott

Nena in da USandA sa...

Ja, jag är helnöjd! Och så var det kul och spännande också... :)