15 september 2009

Comments on comments

En supersnabbis innan jag stupar i säng; hela den otränade kroppen skriker "Gå och lägg dig!!!" efter tre dagar på raken tillsammans med nya kompisen! Vi trivs mer och mer ihop, Madde och jag, men det är ju inte frågan om några långturer än så länge...

De utlovade Chicagobilderna har jag inte hunnit välja ut ännu, men de kommer.
Däremot vill jag passa på att tala om att jag numera har blivit ganska duktig på att kommentera kommentarer på bloggen, så skriv gärna nåt någon gång, det är så mycket roligare att skriva om man får lite feedback! Och tack till er som har skrivit, sporadiskt eller ofta, det uppskattas!

Imorgon ska Lillis gå på en slags förskoleverksamhet för första gången och bli en "Moppet" som de kallar det för, återstår att se hur det är. Och så ska jag hämta ut Gary (MTB:n) som såg så ledsen ut bredvid Madde och blev skickad på en "Tune-up" (en genomgång) vilket han var i skriande behov av. Hoppas att han blir upputsad också, då blir han nog som ny, han med! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snygg Madde är!!!
Själv har jag kvar min gamla och den står där den står. Tog ut MTB:n två gånger den här sommaren...
Nog väcker det gamla minnen allt.

//Falun

BQ sa...

Fantastiskt att N redan går i "förskola"! Berätta hur det gick att bli en Moppet. Lycka till lilla N!

Nena in da USandA sa...

Falun: Men heeej, vad roligt att få en kommentar från dig! Kul att du hänger med på bloggen!
Kul också att du gillar Madde; hoppas att vi kan ses sen när jag flyttat hem igen så att du får damma av din "gamla" hoj igen...
Vi höres! :)

BQ: Ja, jag ska berätta, orkar inte skriva nåt nu ikväll så det får bli en annan gång, är yr av trötthet... Godnattkram! :)