04 september 2009

Fyndad jordgubbsnostalgi

Det sista jag brukar göra när jag slitit mig från datorn vid midnatt är att sätta igång diskmaskinen.

Ikväll ska jag sätta in mitt senaste fynd, en mugg i benporslin för 1 dollar (normalpris var 16 så det var väl ganska fyndigt?).
Den påminner mig om svensk sommar och min mormor hade älskat den, därför värmer den hjärtat när jag ser den.
Imorgon ska den få värma magen också, om jag nu kan slita mig nån gång från CNN (som har livesändning med "Breaking News" från Michael Jacksons begravning) och sätta på diskmaskinen... :)

3 kommentarer:

Camilla sa...

Vad fin mugg! Och vilket fynd! Me like:)

m family goes västerut sa...

Inte i min smak, men kopplingen till mormor älskar jag!!!

Vi ses imorgon!

BQ sa...

Gulligt. Mormor ler nog i sin himmel...