13 februari 2010

Home Furnishings @ Home & @ Keystone

För ett par veckor sedan var jag och en väninna på ett mysigt home party och denna gången var det Southern Living at Home som gällde. Väldigt amerikanskt men jag hittade ett par saker som föll mig i smaken.

Något som jag däremot fastnade för direkt var det första besöket hos Crate & Barrel i fashionabla Keystone Crossing i Indy, dagen efter home partyt. Så otroligt mycket fint!!! En glädjande överraskning. Ett byråfynd och lite småsaker fick följa med hem.
Det fanns fler fina butiker också och vi hann långt ifrån mer än besöka några enstaka.

Men det gav mersmak och imorgon är det dags igen; ett litet svenskgäng drar till Keystone och fortsätter att utforska stället för att sedan åka på en Cirque du Soleil-föreställning med efterföljande middag; ska bli sååå skoj!

Men först ska jag fortsätta att se på OS-invigningen, som jag gör i skrivande stund, sen blir det till att planera morgondagen!
Layla saida!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Så roligt och trevligt! Det är mysiga och hemtrevliga möbler!

mammaxtre sa...

Os-invigningen var fin men långdragen tycker jag.

Albins (tobaksaffären) i Trosa har supermycket fina saker. De har en inredningsdel nuförtiden. Kanske du hade koll på redan.

Ha det så trevligt

Nena in da USandA sa...

Katarina: Ja, jag såg många fina mbler att drömma om... :)

mammaxtre: Jag har inte varit inne på Albins sen de byggde om; låter spännande att de har en inredningsdel också, måste kollas in när vi är på hemmaplan!