13 december 2009

Julstress och resoforberedelser...

Ett litet livstecken i natten efter arets jaktigaste vecka...
Jag fick en del hjalp med Lillis men anda har allt tagit sa fortvivlat lang tid; bl.a. inkop o inslagning av 13 lararpresenter, div paket som skulle till posten och en hel hog med julpost som skulle hinnas skrivas for ett dygn sen. Packandet, som planerats till tor/fre, tog istallet halva lordagen i ansprak och vi kom fram hit till Chicago for ett par timmar sedan.
Har mottes vi av farmor och farfar till barnens stora fortjusning forstas. Och dar mottes vi aven av en glad och varmande overraskning som lamnats av familjen M som bodde har pa hotellet natten innan - varmt tack!! Och antligen kan jag hinna blogga nagra rader med en pladdrig, bilsovpigg Lillis bredvid mig...
Imorgon bar det av mot Aruba via Miami och jag kanner mig mest tom, har inte hunnit lasa pa en rad som forberedelse... Men tack o lov for Internet sa att man kan ta igen lite pa plats forhoppningsvis! Hej sa lange!...

4 kommentarer:

Katarina sa...

Ha en härlig semester!

Camilla sa...

Ha det nu riktigt gott på Aruba. Bara njut och ha det skönt.

Kram

BQ sa...

Och även BQ, som har jobbat hela natten fram till 06.00 i 2 förråd i D för en flytt, hoppas att du och hela familjen får underbara dagar på Aruba! Blir jättekallt och kanske lite snö. Har aldrig upplevt en förvinter utan snöskottning förut. Vi har bara någon dm nu. Ovanligt!

m family goes västerut sa...

miss u.*
Här är det MASSOR av snö nu!