14 augusti 2009

Gevaliabesök

Idag fick vi oväntat besök när en god vän och hennes två killar knackade på dörren på eftermiddagen; jag blev riktigt överraskad för jag stod i köket och tänkte precis slå en signal och så fick vi tillfälle att prata irl istället! Och barnen fick tillfälle att busbada i poolen tillsammans (vilket jag inte heller kunde motstå om sanningen ska fram...), vi fick tillfälle att fika och prata och dessutom tillfälle att grilla och äta middag tillsammans när familjeförsörjarna tagit sig från jobbet.

Det var jättetrevligt och så härligt med ett opretentiöst spontanbesök (även om det blev "Folgers, när du får oväntat besök" istället för Gevalia) - tack för det kära vänner!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vad mysigt med ett spontant besök:)
Det är väl inte så vanligt i USA, eller är det bara som jag tror?
Synd bara på Gevalian, men man tager vad man haver:)

m family goes västerut sa...

Nästa gång tar jag med Gevalian, det står ett paket i skåpet...
Tack själv!