18 augusti 2009

Välkommen Sverigehälsning!

Idag damp den äntligen ner i brevlådan - den amerikanska versionen av IKEAs katalog 2010!
Nu kan man frossa bland alla bekanta och nya möbler samt bli lite hemlandsnostalgisk när man slår upp sid 14-15 "We're all from Småland" som ståtar med en härligt Astrid Lindgrensk stengärdesgård omgiven av gröna ängar med frodig skog i fonden...

Imorgon ska jag, om jag får möjlighet (man vet aldrig...), berätta om vad jag och Storis gjorde i helgen... So long så länge!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Fattar inte varför min katalog inte kommit än. Jag bor ju bara 7 min ifrån Ikea!!!
Har beställt en till T också på nätet och det skräller har inte heller dykt upp. Jaja, det blir nog bra med det.
Vi ska ju en sväng till Ikea och handla lite.

Ha det gott
Camilla

BQ sa...

Katalogen kom till mig också på Backis idag! Lite mindre format, och ser spännande ut. B o jag ska titta dit redan onsdag. Kramis!