19 april 2009

Utredning...

Idag har vi haft 25 grader och ett underbart sommarväder! Jag är jättesugen på att fixa iordning våra uteplatser nu och idag satte jag ut de nyinköpta "cafémöblerna" på framsidan plus att jag skrubbade hela kompositdäcket på baksidan inför säsongen. Det var ordentligt smutsigt och fick gå en match mot ett rengöringsmedel värt namnet (det är de bra på, amrisarna).

Igår baxade jag in baksidans nya utemöbler, som jag hämtade på Menards, i Superflingan - vad sägs om att det fick plats:

1 bord
4 höga stolar (monterade)
2 snurr/gungstolar
2 vikbara stolar
1 sidobord
3 barnstolar med barn i?

Ja, bilen heter ju inte Super för intet... Hehe, nä, det är inte därför den heter så...
Återkommer med fler bilder när baksidan är utredd (eller vad det nu heter när man inreder ute?).

Inga kommentarer: