08 maj 2009

Kvällsugglor

Sonen var uppe på övertid och upprepade allt vad pappa T sa.
Till slut sa T lite listigt: "Nu går jag och lägger mig!"
E, blixtsnabbt: "Okej, godnatt pappa!" :D

Nu är det bara jag som sitter uppe och nattugglar, jag tror att t.o.m. vår lilla inneboende (uteboende), oidentifierade fågel har knoppat in så det är väl dags för mig med att dra mig tillbaka nu och ladda batterierna. Imorgon kväll får vi besök över helgen av släktingar från Kalifornien så det är en del jag ska försöka hinna ordna med under dagen. Ska bli så roligt!



Vår lilla pippi har bosatt sig under taket vid vår entré.
Den är skygg och enda sättet att fota den är genom
prismorna i vår ytterdörr, därav den suddiga bilden.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hahaha smart kille!
Snart får u väl fler "husdjur", om inte pippins ägg redan kläckts.
Tack för din kommentar :) Jag kommer att skicka ett mail till dig. Blir nog inte förrän måndag, då det blir full rulle hela helgen. Jag får besök av en kompis.
Ha det bra

Kram Camilla