20 maj 2009

Trädgårdsutsmyckning


Idag gick min kära lilla mormor bort. Det var inte oväntat men känns sorgligt ändå förstås och tråkigt att inte kunna vara med på begravningen.

Hon älskade den här tiden på året och pysslade mycket med blommor och trädgård. Därför passar det kanske extra bra idag att visa några trädgårdsdetaljer härifrån, bl.a. på mina "trädgårdspinnar" som jag pyntat lite med och lovade att visa tidigare:

Myspys: kulor som glimmar i mörkret och en värmeljus-tulpan, plus solcells-LED-lyktor (bilden högst upp) - jag gillar de många möjligheterna att lysa upp de svarta nätterna lite och det finns en hel del att välja bland här, även ljusslingor m.m...

1 kommentar:

Camilla sa...

Vad tråkigt med din mormor. Det spelar ingen roll om det är väntat för det gör en inte mindre ledsen. Att inte vara på plats gör att man kan känna sig mer ensam och frustrerad.
Men hon vet att du tänker på henne.

Väldigt fina kulor du har i din trädgård. Sådana skulle jag också vilja ha.

Ha det så bra du kan.
Kram