14 juni 2009

Mera trädgårdspynt...


När det blir sommartemperaturer här lever samhället upp och folk kommer ut ur vinterdvalan (oj, hade vi grannar?!) och börjar pyssla och pynta i sina trädgårdar, det har jag nämnt tidigare tror jag.

I början tyckte jag, som inte direkt gillat utomhuspynt tidigare (speciellt inte gnomer *ryyys*), att det såg ganska gräsligt ut. Men jag har väl ändrat mig lite grann för det är ganska kul också...
Till en viss gräns i alla fall.

Här är lite bilder på diverse krimskrams att pynta sin utomhusmiljö med - väggtavlor, fågelholkar och pinnar, pinnar... Jag har inte köpt något av det som syns här men lite annat småkitchigt; återkommer med bilder på dem, om jag törs... :)

1 kommentar:

Camilla sa...

Dom där fågelholkarna (eller vad det nu är) ser ju lite spejsade ut minst sagt. Kanske inte så konstigt att de är nersatta med 50% för vilken stackars fågel vill flytta in i en sådan.
Vissa pinnar kan ju vara ganska fina, men speglar ute nja inte riktigt min stil faktiskt.
Hellre en massa olika blommor i fina krukor & gärna lyktor i olika storlekar.
Ha det gott

Camilla