19 februari 2011

Fredagsmys hela dagen

Fredag, en bra dag i Hemmafruns liv:

- Lämnade barn i skola/preschool (alla tre friska!!)
- Åkte till gymmet, körde spinning och tränade TRX (äntligen - hade inte tränat på tre veckor!)
- Tog ut Mustangen och lufttorkade håret (underbart, har längtat så mycket!)
- Lunchade med maken på New Japan (mmm... sushi och yakiniku - yummy!)
- Åkte till Walmart och handlade (mindre kul, tar alldeles för lång tid)
- Hämtade barnen samt två kompisar och åkte till Kids Commons (uppskattat, men oj vad svårt, ja omöjligt då, att hålla koll på fem barn hela tiden)
- Fredagsmys hemma (med inslag av pizza, Scooby-Doo och popcorn)
- Nu får jag zzzooova, härlig känsla att det är lördag när jag vaknar! För då hägrar 80-talsdisco på kvällen (efter ett rullskridskofödelsedagskalas)! Godnatt!!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Du håller ett högt tempo. Bra att du tar hand om dig också. Att du prioriterar dig. Jag har helt kommit av mig med träningen, tyvärr....

Ha det gott

Nena in da USandA sa...

mammaxtre: Ja ibland bara måste man få komma ifrån lite och träning för mig är avkoppling plus att jag blir mycket piggare och gladare efteråt. Hoppas att du får möjlighet att ta tag i din träning igen, det gör så gott! Ha det!