21 februari 2011

Nostalgitripp

Igår kväll ordnade ett par av svenskarna ett 80-talsdisco. Det var med skräckblandad förtjusning jag grävde i minnena hur man klädde sig då. Eftersom det inte är min favoritera vad gäller klädmode så har jag noll axelklaffar, benvärmare, knallrosa kjolar, byxdressar etc i min garderob men det fanns ju lite annat också. Hur som; tajts, skärp i midjan, bling-bling och ett tuperat hår fick duga för min del. 80-talsmusik blandades med nyare tongångar och det hela blev en riktigt lyckad partycocktail!
Men, det kostar att ligga på topp så nu är det dags att inta vertikalläge - Let's go to bed! (The Cure)

5 kommentarer:

BQ sa...

Åh, vad SNYGG du var/är!! För första gången såg jag hur lik S-ma du är (när hon var ung)...

mammaxtre sa...

Det ljuva 80-talet, så roligt. Vilka minnen man har :-)

Ha det gott

Nena in da USandA sa...

Katarina: Ja, det var riktigt roligt, det är ju inte fest varje dag precis! :)

BQ: Oj, tycker du? Hm, intressant.

mammaxtre: Haha, ja, det är så att man nästan blir nostalgisk... men rätt skönt att ha det bakom sig ändå sas... :)

Anonym sa...

Skitsnygg brud. Kul med en fest där någon engagerar sig både som festarrangör och gäst. Du var hel rätt tycker jag

/Falun

Nena in da USandA sa...

Falun: Hade du varit med hade vi haft ännu roligare! :D
Ha det!