24 februari 2011

Noll paltkoma!

En kortis bara innan jag stupar i säng.
Idag hade jag en dag då alla barnen faktiskt var i skolan (Gabi var hemma i måndags, lite febrig, och Elias hade sin "Mommy Monday" och igår var det MOPS och halvdag) och dagen startade med en styrketräningsklass kl 5.15 på gymmet. Efter det var jag oförskämt pigg och mitt pass som "Moppets helper" (min insats för MOPS då man hjälper till i barnverksamheten medan mammorna har möte) på förmiddagen gick som en dans. Lunchade med T och hade sedan fullt upp tills jag hämtade på skolan. En riktigt bra dag med utebliven paltkoma (som jag trodde skulle komma som ett brev på posten efter lunch).
Nu är det dags för skönhetssömnen (den behövs, kan jag lova). Sorry för trist inlägg men jag orkar inte skriva om något annat just nu...
Hörs igen, zzznart... zzznark...

Inga kommentarer: