05 februari 2011

Solsidan

Jag drabbades av en släng magsjuka jag med och somnade ifrån allt, inklusive bloggen, när jag skulle natta tjejerna igår... Nu ikväll har jag istället piggats upp av en lånad DVD-box av Solsidan; så himla roligt med svensk humor, det är vi inte bortskämda med! Vi hade totalt missat Solsidans existens men började kolla lite på nätet nyligen efter tips - kul som bara den!
Nu ska jag torka bort skrattårarna och drömma om svensk vår och sommar... :)

Några som nog inte längtar efter sol och värme är de som bor i "Julhuset"; där håller man fortfarande julen i ett hårt grepp. Och grannarna får njuta av den stämningsfulla prakten... :D

2 kommentarer:

BQ sa...

Uppe i G-is lyser ocksa julgranarna for fullt...slapp inte fram for all sno fore K.V. Grannarna njuter dar! Och jag njuter - av varmen.

Nena in da USandA sa...

BQ: Haha, ja, fast där är det ju så becksvart så det är nog bara mysigt med lite upplysning.
Njut på och ladda på ordentligt så att du kan leva på KV-upplevelsen länge när du är tillbaka i vintermörkret... Kramar! :)