19 november 2009

Pepparkaksstickers

Julpyntstemat fortsätter idag då jag har varit i ett par affärer och "fyndat" lite mer julsaker, bl.a. väggvinylstickers med pepparkakshus.
Barnen blev förtjusta och ville få upp det hela och jag var inte nödbedd... det var väldigt skoj att pilla ur alla småstickers och se hur pepparkaksgodishuset växte fram. Jag satte fast det på en vägg i trappan till övervåningen, förhoppningsvis på säkert avstånd från små nyfikna fingrar...
Det andra jag köpt får vänta några dagar med att visas upp... Återkommer i ämnet! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skall bli spännande ...
//ffm

Katarina sa...

Åh, låter som en lång julperiod för er. He he...

Reser själv till Kalifornien nästa vecka inför Thanksgivingen, ska bli kul att se allas juldekorationer,,

Mina grannar här håller på att klä ut trädgårdarna, även palmer får julgransljus....

BQ sa...

Jättegulligt! Du verkar ha ditt barnasinne kvar när du pyntar o står i och tycker att det är så kul.

Nena in da USandA sa...

ffm: Ja, snart får ni ju se det hela på plats - välkomna!

Katarina: Vad roligt att åka till CA! Jag var där förra julen och det var ju många som inte sparade på krutet sas... Gräsligt men fascinerande och kul att kolla på (fast det tyckte inte mina släktingar som har extrempyntande grannar...)
Palmer och julgransljus, ja... man tar vad man har och en gran är väl lite väl exotisk på Filippinerna, gissar jag! :)

BQ: Ja, innan jag fick barn brydde jag mig inte så mycket men nu smittar deras engagemang av sig på mig! :D