09 januari 2009

Kommentarer och mejl

Jag har i dagarna fått meddelanden om att det inte funkar att kommentera blogginläggen. Jag har kollat på det och har nu gjort om inställningarna så att man inte måste ha ett registrerat konto för att kommentera utan det går att skriva som bl.a. Anonym. Det vore roligt med någon liten feedback emellanåt (tack till er som lyckats knåpa till kommentarer hittills!) och ge mig gärna en hint om vem du är om du vill. Annars: stort tack även för de mejl som droppat in hittills, de har glatt mig mycket!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hello over there.
I will try to give a 'kommentar'.

Anonym sa...

Ser att det gick bra så det kommer flera vad tiden lider.
---
-4,2 grader just nu på morgonen. Ha det bra 'over there' önskar ...
/ffm

Angelica sa...

Jag är in här och läser med jämna mellanrum. Hittade bloggen på Bloggportalen, och eftersom den handlade om svenskar i USA så blev jag superintresserad.

Så nu vet du :-)